سورپرایز دارم براتون

دانلود

****************************************************************

به روی دست نبی ببین می تابد ماه جمال حیدر

من کنت مولاه ... علی مولاه

شده امیر کل مومنین دلدار زهرا ولی داور

من کنت مولاه ... علی مولاه

کمال دین خدا شده نازل شد جبریل بر پیمبر

من کنت مولاه ... علی مولاه

الیوم اکملت آمد از حق بر احمد با الله اکبر

من کنت مولاه ... علی مولاه

به کوری دشمنان و هم شادی قلب زهرای اطهر

من کنت مولاه ... علی مولاه

نهاده تاج ولایت هستی را ایزد به فرق حیدر

من کنت مولاه ... علی مولاه

بگو امام همه به امر حق شد ساقی حوض کوثر

من کنت مولاه ... علی مولاه

ندیده دنیا پس از تو چون حیدر مولایی امیر و برتر

من کنت مولاه ... علی مولاه

هوای صحن نجف به دل دارم امشب با شراب دلبر

من کنت مولاه ... علی مولاه

جنون جانم ببین و بد مستی تا تر شد لبم به ساغر

من کنت مولاه ... علی مولاه

علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی