به خاطر کار های درستی که قبلا کردیم و الان دارن ازش سوء استفاده می کنن؟؟؟

       تا کی سکوت؟

.

.

.

داستان از اونجایی شروع میشه که

من بی شعور برای حفظ حرمت و آبروی یکی از اعضای فامیل

هنگامی که او حجاب درستی نداشت

به او نگاه نمی کردم

.

خلاصه بشه کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

.

الان خانووووم دارن پیش بنده بدون روسری گذران وقت میکنن

.

.

.

خاک تو سر من

.. تو سر من

که به برخی اجازه دادم از من سوء استفاده کنن

.

لعنت به من که الان دارم چوبشو می خورم.

.

.

.

جون داداش نخندی هاااا

تحملم دیگه لبریـز که نه

زمین زیر پایم را لیز کرده

.

.

.

حالا که بهتر فکر می کنم می بینم که

انقلاب اسلامی هم دقیقا داستانی شبیه من دارد.

.

.

.

شروع می شود با چیز های خوب

با فرزانگان و دانشمندان ناب

با خوبان و با دلیران

ولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

وقتی در عرض 8 سال بالایی ها شهید و ترور می شوند و یا دار فانی را وداع می گویند

و به جای آن ها افرادی مثل خودشان منصوب می شوند

برخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ها

از خوبی آن ها سوء استفاده می کنند

.

.

.

فساد

.

واژه ای 5 واجی که چوب آن را می خورند

خوبان ما

.

.

.

حیف اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون جوونا